Предлагаме офис услуги на мига!

Брейн Тръст може да предостави избор на всеки бизнес

Новини и Събития

  • Дистанционна работна култура

     Днешната дистанционна работна култура

    Работа от вкъщи


    Често чуваме хората да говорят за важността от поддържането на добро равновесие между професионалния и личния живот и как гъвкавостта играе важна роля. За все повече и повече професионалисти, работещи, се изисква само лаптоп и солидна интернет връзка. Отдалечената работа се е превърнала в добре установена тенденция, когато отиването в офиса
    за много хора вече не е изискване
    Различни нива на гъвкавост са необходими в зависимост от позицията, сектора и старшинството. След като наблюдавахме и интервюирахме няколко от нашите клиенти, работещи в сферата на виртуалните и офиса, ние определихме 3 различни типа отдалечени работници:
    Тези лица са постоянно разположени в домашния си офис. Тяхното бизнес присъствие е предимно виртуално, те могат да пътуват до офиса от време на време, за конкретни срещи или събития и дори да бъдат на стотици или хиляди километри.

    Домашният герой



    Работата от дома може да изглежда като сбъдната мечта за мнозина, но има своя набор от предизвикателства, които трябва да бъдат преодолени. Важно е да зададете ясни граници и да изберете район на къщата, където да не се разсейвате и евентуално с врата, която може да бъде затворена в работно време.
    За разлика от едно редовно работно място, където хората работят лице в лице, в позиция "от работа вкъщи", е важно да разберете ясно какво очаквате от работодателя си за вас и да поддържате добра комуникация с колегите си, екипно сътрудничество и срещи.


    Работещият авантюрист



    Това са работници, които балансират дните си между дома, офиса или пътя. Те работят по всяко време и където и да се намират, за да извършват бизнес. Специалистите в движение могат да пътуват на кратки или дълги разстояния, за да правят презентации, да посещават конференции, да посещават клиенти, да доставят продукти или услуги или да извършват съдействие на място. Този тип работници се нуждаят от способността да работят и да се фокусират отвсякъде и да имат гъвкав график.

    Може да ви бъде много примамливо, но ще усетите и навика да работите по- дълго, от колко когато сте в офиса. Това се дължи на невъзможността да се определят граници между влизането и излизането от офиса. Работното ви бюро е практически навсякъде, а телефонът постоянно ви напомня за проекти и задачи, които трябва да бъдат завършени. Ето защо е важно да си създадете график и да се придържате към него.

    Хората, които работят в движение, често са помолени да се справят с различни задачи и проекти. Това е мястото, където се проявяват силните организационни и комуникационни умения. Целта е да сте в крак с важни задачи и крайни срокове, докато споделяте актуализации с колеги по пътя.


    Гъвкав войн 



    Професионалистите с гъвкав график обикновено се намират в офиса, но имат възможност да работят навън при специални обстоятелства. Независимо дали става въпрос за родител, който има нужда да работи от дома си в определени дни, или за служител с продължително пътуване, който остава в къщи в дните поради климатичните условия, гъвкавите графици им помагат да балансират работата и домашния си живот.

    Много компании насърчават отдалечената работа до известна степен, като осигуряват на служителите си инструменти за мобилност, които им позволяват да работят от дома си, когато имат нужда. Повечето професионалисти изпълняват поне част от работата извън офиса и извън традиционните 9-5 часа. Независимо дали с отговаряне на имейли по пътя към работа или провеждането на бизнес обаждания след роботни часове, всички станахме част от днешната дистанционна работна култура.

     

  • Какво е то? Бизнес адрес?

    Бизнес адресът е практическа необходимост за всички фирми.
    Нуждаете се от физически адрес, например за изпращане и получаване на поща.

    Един от начините да си осигурите бизнес адрес е чрез наемане или закупуване на офис площи, но тези дългосрочни ангажименти често идват със скъпи разходи, които могат да наложат обратно вашия бизнес.

    Друг начин за осигуряване на бизнес адрес е чрез виртуален бизнес адрес.




    И така, какво е виртуален бизнес адрес и защо е идеалното решение за бизнес от всякакъв мащаб?

    Той е услуга, свързана с виртуални офиси. Виртуалният фирмен адрес осигурява физическо местоположение за вашите бизнес съобщения, включително поща, персонал на рецепцията, за да поздравят вашите клиенти и да подпишат пакети, да отговарят на услуги и др.

    Но има и други фактори, които правят осигуряването на виртуален пощенски адрес повече от просто въпрос на практичност.

    Ако понастоящем използвате домашния си адрес като фирмен адрес, това може да е удар срещу вашето доверие в очите на клиент, който е свикнал да вижда офис или магазин.

    Споделянето на домашен адрес може  да създаде опасения за сигурността и поверителността на собственика на фирмата. Виртуалният адрес създава надеждна точка за контакт и проектира професионален образ, който е свързан с успешни, легитимни фирми.

    Ако решите да добавите услуги като виртуален асистент или почасови пространства и конферентни зали, за да се срещнете с клиенти, вашият бизнес може да се представи по-нататък като корпоративна структура, способна да борави с големи и малки клиенти.

    Банките и финансовите институции могат да следват същата логика като потребителите, приемайки, че домашен бизнес адрес е свързан с нов или неуспешен бизнес. Това може би е дори още по-вредно от отрицателното възприятие на потребителите, тъй като финансовите институции могат да използват такава обосновка, за да отхвърлят исканията за кредитиране.
    За малките или развиващи се бизнеси отпадането на кредити може значително да забави растежа на бизнеса.
    Виртуалният пощенски адрес дава на бизнеса ви властта, която банките изискват за инвестиция, така че да можете да поддържате операциите си по график.

    Някои фирми трябва да се установят като членове на своите общности. Ако трябва да се срещнете с потенциални клиенти или други лидери в областта на бизнеса, виртуален пощенски адрес осигурява достъп до това пространство.

    Собствениците на фирми трябва да бъдат креативни и внимателно да оценяват всичките си възможности. Вместо да губи пари за скъпо офис пространство, виртуалният адрес предоставя практически комуникационни ресурси, като същевременно изгражда доверие с клиенти, кредитори и местната общност. За повече информация относно бизнес адреса на Brain Trust Virtual Office ни потърсете на:

    Тел.: 02 / 439 4000
    Мобилен:0889990853
    e-mail: office@braintrust.bg

     

     

     

  • Какво е виртуален рецепционист?

    Какво е виртуален рецепционист?



    Много собственици на фирми се обръщат към Virtual Receptionist, за да помогнат на бизнеса си да работи по-ефективно и да поддържа високо ниво.
    Все пак, един от най-често срещаните въпроси, които чуваме, е: Какво е виртуален рецепционист?

    Преди да обсъдим какво е виртуален рецепционист, важно е да обсъдим какво НЕ Е:
    Виртуалният рецепционист НЕ Е робот или автоматизирана система за отговаряне.Той е жив, обучен член на екипа ви, който изпълнява всички задължения на рецепционист на пълно работно време, включително отговаряне на входящите обаждания, приемане на клиенти, обработка на поръчките и всякакви други отговорни административни задължения.

    Какви са ползите от виртуалните услуги?



    Непосредствените предимства на виртуалните услуги са практични.
    Виртуален рецепционист е в състояние да отговаря на обаждания, да получава и изпраща кореспонденцията ви и да ви дава свободата, необходима за развитието на бизнеса ви.
    И не само!

    Спестява разходи: За много собственици на бизнес наемането на рецепционист на пълно работно време с пълна работна заплата и разходи за офис, не е финансово стабилно решение. Виртуалният рецепционист предлага на собствениците на бизнес спокойствието и гъвкавостта, необходими за развитието на малък бизнес, без да губи клиенти, да оставя добро впечатление и да се поддържа високо ниво на поддържане връзката с настоящи клиентите ви.
    Използването на виртуален рецепционист не е пасивна спирка, а вместо това е активна стратегия за отглеждане на бизнес.
    Ако искате повече информация за това, как нашите виртуални услуги за приемане могат да помогнат на бизнеса ви, обърнете се към нас днес.

    + 359 889 990 853
    + 359 2 439 4000

    office@braintrust.bg
     

     

  • Вече е Великден и нямаме търпение да Ви представим нашата промо оферта!

    По случай Великденските празници, Brain Trust ви е подготвил подарък , от -25 % намаление на наемната цената на конферентна зала, при наемането и за повече от един час.

    Залата е с капацитет до 60 човека, с подредба според вашите предпочитания, като ние можем да осигурим пълен комплект от допълнителни услуги, като мултимедия, флипчарт, кафе паузи, кетъринг.

    Можете да се възползвате от промоционалната оферта до
    30.04.2018 г.

    Весели Великденски празници!


     

  • WEWORKING


    С развивашите се тенденци и технологии все повече хора се отдават на фраиилансърство.
    Но дoмашният офис се превърна в същинско табу, разсейващо и ограничаващо комуникацията с колеги и бъдещи бизнес партньори.
    Споделеното работно пространство, в просторната ни зала има за цел да събере хора от цял свят с различни дейности , интереси, умения, така че да си помагат при нужда и да намерят сродни души по иновативно мислене и да се разчупят оковите на остарелите предразсъдъци .

  • "Основни тенденции и предстоящи събития от гледна точка на астрологията"

    Очаквайте скоро интересна среща със звездите и техните послания.



    "Основни тенденции и предстоящи събития от гледна точка на астрологията"

    Лекция и събеседване с Галина Волжина, руски астролог, Магистър по астрологията и основател на Академия по астропсихология.

    За какво ще си говорим:

    С какво се занимава астрологията, какви са нейните методи за прогнозиране, колко точна е тя, може ли да се счита за наука.
    Мястото на астрологията в съвременното общество и в бъдеще.
    Астрологията е лична и световна.
    Какво очаква светът през следващите години - Европа, САЩ, Русия, България.
    Основни икономически и политически тенденции.
    Ключови дати и периоди.


  • ПРЕДЛОЖЕНИЕ, КОЕТО НЕ Е ЗА ИЗПУСКАНЕ

    В Брейн Тръст сме гъвкави и искаме да предложим всичко за вашия бизнес!

    Знаем колко голяма инвестиция на време и пари е местенето в нов офис, който да осигури комфорта, от който се нуждаете!
    Спестяваме Ви го и предлагаме напълно оборудван офис, който да почувствате като вашето място, в мига, в който влезете.
    И тъй като потребностите на бизнеса към офис пространство в ежедневието се променят, като бонус,
    ще получите 5 часа изполване на голяма конферентна зала ако наемете офис за месец или повече до 15.02.2018 г.

  • ОТВАРЯМЕ ВРАТИ НА НОВО МЯСТО - РАЗШИРЯВАМЕ КРЪГОЗОРА С НОВИ ХОРИЗОНТИ ЗА БИЗНЕСА

    Ние сме Брейн Тръст и сме превърнали в мисия това, да не спираме да търсим най-добрите алтернативи за нашите клиенти. Искаме винаги да се чувствате комфортно и на място, когато избирате нашите пространства.

    Удоволствието да съобщим новината е голямо и повече от вълнуващо е, да споделим, че отваряме вратите на нашето ново и модерно офис пространство. Предоставяме на нашите клиенти офис площи на нова локация, в луксозна и  по европейски модерна бизнас сграда.

    BLU OFFICES представлява изключителна, клас АAA офис сграда в комплекс с петзвездния "Best Western Premier Hotel Sofia Airport". Сградата се намира на бул. “Брюксел” 11, в непосредствена близост до Летище София, в една от най-бързо развиващите се бизнес дестинации на столицата. Ново изградената метро линия до летище София прави транспортната връзка с града още по-лесна в допълнение от сега съществуващия транспорт.

    Предлагаме и предоставяме различни по големина кабинети и зали, които разполагат с висок клас офис обзавеждане и техническо оборудване, голяма семинарна зала, малка конферентна зала, кабинети за срещи, красива рецепция, кухня. WiFi, мултимедия, умни телевизори и всичко необходимо, за да се чувствате на работа като "у дома".

    В допълнение предлагаме и "екстра", които няма да откриете никъде другаде - красива панорамна гледка към Витоша и Стара планина.


     

  • eOFFICE – НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ВАШИЯ БИЗНЕС

    Постоянно променящият се пазар дава шанс на нови услуги и идеи. Една от тях стана изключително популярна през последните години, а именно – виртуалните офис услуги. Те представляват административни услуги, които дават възможността на бизнеса да бъде мобилен и гъвкав.    Научете повече от разговора ни с Клара Гарсия, международни продажби и маркетинг, в eOffice - една от най-големите компании, които осигуряват работни пространства и виртуални офис услуги в света, с офиси в повече от 60 държави.


     

                             

     

    Моля, разкажете ни повече за eOffice и идеята за виртуалните офис услуги?
    eOffice предлага пълен асортимент от офис услуги, като се започне от гъвкави решения за работно пространство, до офиси с пълна заетост в алтернативни пространства.
    Виртуалните офис услуги дават на малките компании възможността да имат адрес в централен Лондон и телефонен номер, без да се натоварват с високи разходи. Също така, услугите се доказаха като полезни и на големи компании, които оперират на различни локации във Великобритания и извън страната, създавайки един своеобразен център, където всичката поща и телефонни обаждания да се получават.

    Как може да се опише предходната година, 2015 г., по отношение на виртуалната офис услуги?
    Популярността на виртуалните офис услуги се увеличава все повече. Днес малките и средни компании търсят икономически ефективни решения, за да се състезават на международния пазар. Ето защо броят на запитванията за виртуални офиси се е увеличил значително през последните няколко години. Вярно е, че има повече фирми, предлагащи тази услуга сега, отколкото в миналото, но няма много като eOffice, който е в състояние да осигури виртуални офис услуги на различни места по света. По този начин клиентите не трябва да се занимават с различни оператори и различни договори, за да се получи мулти присъствие-гр.

    Къде е най-търсеният виртуален офис в света?
    Бих казал, Лондон като една от основните европейски столици и Дубай, защото това е бизнес центъра на Близкия Изток.

    Какви са най-големите предимства на виртуалните офис услуги?
    - Използване на ключови места по целия свят, без разходите за физическо пространство;
    - Увереността, че няма да пропуснете обаждане или важна писмо;
    - Спесявате време за отговаряне на повиквания, като се използва услуга телефонна линия с отговор на Вашата фирма, която приема съобщения за Вас;
    - Международно присъствие и международен телефонен номер за клиентите ви от целия свят, за да се свържат с вас;

    За какво са загрижени хората, като цяло, когато става въпрос за виртуални офис услуги?
    - Дали услугите за пощенски адрес и телефонна линия са надеждни;
    - Дали адресът може да се използва за регистрация на фирма, тъй като това е незаконно в много държави. Все пак ние сме в състояние да предложим тази услуга в Лондон;

    Виртуалните офис услуги са сравнително нови за България, какво бихте искали да кажете на собствениците на малки и стартиращи бизнеси?
    Виртуалният офис е идеалното решение за компании, които искат да имат и международно присъствие, без разходитеда поддържат физически офис на много локации. Без значение дали това е само един адрес, ако имате и виртуална рецепционист можете гладко да управлявате компанията си дори от вкъщи, сигурни за професионалния си имидж пред всички Ваши клиенти.


    Бизнесът може наистина да процъфти, когато има престижен бизнес адрес, професионално работно пространство, най-добрия екип за поддръжка, краткосрочни договори за наем и най-новото в технологични решения, и всичко това за част от стойността му.

     

  • ЗАПОВЯДАЙТЕ В ЕДНО РАЗЛИЧНО ОФИС ПРОСТРАНСТВО

     

    Ако работата Ви не е обвързана с 8-часовия работен ден, ако сте свободни да решавате кога да работите, ние Ви предлагаме най-доброто решение!

    Когато сте практикуващ свободна професия, т.е. freelancer, не е задължително да се ограничавате с работа от вкъщи, от някое кафе със съмнителна интернет връзка или всеки път да търсите място, което да Ви вдъхнови. Тук в "Брейн Тръст" предлагаме работно място общо помещение за 250 евро/ месец без ДДС. Цената е фиксирана, независимо дали ще имате нужда постоянно да го ползвате или само 4-5 пъти в месеца. В нея влиза ползването на интернет, охрана, почистване, топли напитки, вода и усмихната помощ от нашия екип! В помещението ще са няколко души, също като Вас - свободни да избират кога и колко да работят. Атмосферата е свежа и разчупена - нещо, което ще Ви вдъхновява и зарежда!